söndag 23 januari 2011

Det verkar ju som han trivs;)
Klockan blev iaf 12 i natt innan han vaknade. Det är bra men sedan vägrade han lägga sig i sin säng igen. Han skulle prompt till mamma.Vi kikade in hos det nyblivna samboparet Hanna & Olof på lite kaffe och mys när jag slutat jobba.
Wilma diggar Alwes overallSoffhäng Vantkorgen är mjuk och go att köra bil i..

Lagt plutten i sin säng, sötesambon är i garaget och jag ska snart bädda ner mig i soffan med ett avsnitt av Criminal Minds.

Förresten, jag hade en sådan "tur" så tåget till Stockholm i slutet av februari blev inställt. Detta resulterade i att jag nu får åka X 2000 både dit och hem igen för det priset jag betalde från början: 400:- Då är man rätt nöjd med en s.k trafikstörning. Haha!

/Angel

1 kommentar:

  1. hihi, ja dansen är verkligen super rolig. men precis som du säger så tar platserna slut så fort! När jag anmälde elias fanns det bara 2-3 platser kvar. I höst får alwe dansa!! =)

    SvaraRadera