torsdag 13 januari 2011

Att se fram emot saker-

är en nyfödd företeelse i mitt liv.
Jag har gått så länge nu utan minsta önskan eller lusten att göra något särskilt alls. Men idag kan jag ärligt säga att jag börjar känna lite glädje över huset och tanken på att göra det till ett trevligt hem för oss 3.
Och det händer spännande grejer redan i morrn: Träffa fina vännen Linda med syster och sötnos på Öf för lek & prat.
På eftermiddagen kommer en annan god och kär gammal vän, Camilla. Hon stannar över natten och det blir sushi och säkert lite "strögande" ;)

Lördag har vi bokat in mamma som barnvakt så vi kan få alla saker på plats: gardiner i alla rum, badrumshyllan och den nya vardagsrumslampan.

Söndag: Efterlängtad bio med fina Fie

Kanske få chans att hänga med kära systeryster efter den 24:e januari.

Sedan den 25-27/2 åker jag allena till Stockholm för att hälsa på allra första barndomsvännen Mia med man. Strosa lite, umgås och bara slappa.

26-27/3 hänger Bara jag & älsklingen på underbara Kurorten.

Lite ångest över allt som är bokat framöver men det är bara att fortsätta som jag gör nu: en dag i taget & ett litet steg i sänder.

Love, Angel

1 kommentar:

  1. Ah, vilka fina planer. Andas och ha det fantastiskt roligt. =)
    Massa kramar

    SvaraRadera