torsdag 30 december 2010

Glada överraskningar..

Fruktfatet är från min mamma & Staffan och det har jag spanat in hos min mamma sedan i somras. På en skänk i mitt nya gråtapetserade kök skulle det stå i min dagdröm, alltså.
Och döm om min förvåning när det kom med på julaftons kväll hem till oss som inflyttningspresent. Jag har världens bästaste nära & kära.
& denna fina bruna lampan har stått hos min mormor i några månader.
Det första jag sagt varje gång jag kommit dit det senaste är hur den skulle gör sig i min nya hall.
Jag kunde få den i arv men sedan kom den hem till huset i en blomsterpåse på julafton ändå;) Söta, söta mormor..
Dessa lila lampor av arten " knubbig" från Ikea bad jag syster köpa till vardagsrummet som ska gå i grått och lila. Då fick jag dem i inflyttningspresent istället, en liten & en stor. Såååå fina!!! Hon är gó den;)
/Angel

1 kommentar:

  1. svar: tack för tipset! ska kika in där när jag är i lidköping nästa gång. mvh Marika Viktorsson

    SvaraRadera