onsdag 29 december 2010

Alwe 2 år

Vi har fått låna ett mobilt bredband som faktiskt gick att få igång men tydligen är jag inloggad på "fel" användare så jag kommer inte åt alla hus & julkort ändå just nu. Jag som är så sugen på att visa huset.
Sedan så sitter jag vid Jimmys bärbara och bara hatar det. Det får bli ett längre inlägg när vi dragit igång den stationära.


Ville bara säga att Idag är ingen vanlig dag för det är Alwes 2 års dag.


Älskade Ängel..
Vi myser hela förmiddagen och I eftermiddag blir det lite kalasing för han & hans närmaste vänner.
/Angel

2 kommentarer:

  1. Grattis till plutten! Hoppas ni får en fantastisk dag allihop!
    Massa kramar=)

    SvaraRadera
  2. Hejje gumman. Vihade detunderbart men jag blev helt slut. ¤ barn och 5 vuxna och sedan kom min mamma och mormor efteråt- *PUH*

    SvaraRadera