lördag 20 november 2010

nya inköp..

Nu är min julgran komplett eller well, själva platsgranen är ej inköpt än men pyntet har jag iaf:) 3 sådana inhandlades på torget idag. Superfina.
En till mitt blivande hem, en till svärmor och en till min mamma som tack för all hjälp. Overallen från farmor till Alwe.
Han gillade den direkt igår när vi provade så det blev ett premiär varv emellan Hm:s klädstångar innan jag fick av honom den igen så det var ju bara att hämta upp idag. Gillade den gröna färgen på honom.Nakenbus innan sängdags..
/Angel

4 kommentarer:

  1. Ert hem trodde ja d va ;)

    SvaraRadera
  2. Nja, när det gäller julpynt och dekorationer så är de mera mitt tror jag;)

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli en kalasgran, det ser jag det=)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tackar... Tror den kommer bli så vacker så;)

    SvaraRadera