lördag 27 november 2010

Dåliga på att blogga och lägga in bilder..

Sammanfattningsvis är jag trött, trött och trött.
Jag känner att det har blivit lite för mycket igen och jag stänger sakta men säkert av. Inte så bra men jag orkar verkligen inte ta tag i det.
Massa tankar som rusar: Huset, Alwe, Jimmy, jobbet, vikten, depressionen o.s.v.
Jag fick prata med en bra läkare i måndags och ska nu höja mina "lyckopiller " lite för att se om vi kan få ut lite mera effekt.
Efter lite klagomål på att det kommit lite bilder från huset det sista så lägger jag in några Jimmy tog rätt så nyss. Har inte orkat bara..
Gipsat tak i "mitt" badrum Köksväggen med blivande ventilation till fläktenkontoretVardagsrummetAlweplutten hjälper pappa att dra rör i garaget.

Som ni ser är väggar och gipset inne i huset på plats. Återstår spackling och målning av tak, lägga golv, tapetsera och få in kök och alla vitvaror.

oj, oj, oj. Det är nära nu..

/Angel

1 kommentar:

  1. Hej Angel!

    Det ser ut som att det blir snyggt med renoveringen.

    Har en kul idé som kanske både du och din man skulle tycka passar er. Mejla mig på joel.byggla at gmail.com så berättar jag gärna mer!

    Joel

    SvaraRadera