söndag 17 oktober 2010

Vännerna och familjen som gör livet värt att leva..

Till att börja med så hade jag & Jimmy en underbar lördagkväll som startade med wildberries cider hemma hos syster, utvecklades till att prova "äkta" amerikanska grillade revben på Texas Longhorn och avslutades på Scandinavium med en helskön svensk Greaseshow.

Mina killar är bäst, den stora som var med och lillkillen som sov gott hos moster så länge. Tack till älskade systeryster som gjorde kvällen och en sovmorgon möjlig.

Häromdagen fick jag ett sms..

Älskade vännen i fråga hade en väldigt dålig dag så första delen går jag inte in på men denna delen värmde:
Blääää, önskar jag kunde komma och kramas med dig för du e den enda som går att prata med! Du e den enda fasta trygghet ja har när jag mår skit, den enda som förstår och accepterar. är så glad jag har dig som vän. du har alla de rätta kvaliteterna! Miss u. Kraaam

Well, right back at you...!!! vår vänskap är som the neverending story och det är väl som det ska vara, eller hur? ;)

Så till denna dagen som tillbringats med ännu en älskad.. Tant Linda..
Jag har spanat på jultidningar (köper alltid av hennes son) och Linda busade med Alwe. Han tycker hon är helskön, det märks och Tant Linda: Ja, hon har mest hjärtat i halsen när hon är med min vilding. Jag som mamma är så van så jag höjer inte ens på ögonbrynet när han tjongar i både här och där och får bulor.
Tack för den lilla stunden idag. Det var väldigt skönt att ligga på sängen och titta ut vad jag skulle ha medans ni lekte:)
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar