tisdag 26 oktober 2010

Stackars sjukling..

Halsont, värk, ständigt trött, hosta, andfådd & svårt att andas.
Så ser vardagen ut för mig..
Försökte mig på en försiktig promenad bort till min mormor (typ gatan nedanför vårt) och var så slut, svettig och andfådd när jag kom fram att jag inte orkade tillbaka hem på flera timmar. SÅ jag stannar hemma i morgon med.
Med tanke på det fysiska jobbet man gör där så känns det som att jag inte riktigt klarar mitt arbete om det måste gå i snigelfart för att jag inte ska trilla ihop i en blöt fläck. Hoppas bara på att få sova i natt (hostan och Sjuka Alwe ställer till det)
Och hoppas att Alwe kan gå till förskolan i morgon. Inte så lätt att få vila, sova och friskna till med en liten huligan hemma (även om Jimmy är hemma och kör VAB).
Jimmy är iväg och grejar i garaget och jag ska nog lägga mig om en stund för jag är helt slut.
/Angel

3 kommentarer:

  1. Låter inget vidare. Klart han ska va hemma i morgon han me om han e sjuk, dessutom kan smitta Elsa. De andra ungarna skiter ja i hahaha

    SvaraRadera
  2. nä nu får du friskna till!! =/

    SvaraRadera
  3. hahaha tror ja kan då *L* så vad ska du ut på för roligheter????????????

    SvaraRadera