torsdag 21 oktober 2010

Snö, sjukdom och supermys

Feber, halsont, utan röst & huvudvärk på topp av det har inneburit ännu en hemmadag för mig (var ju ledig igår).
Jag kunde inte ens prata i morse och min förman skrattade åt mig när jag ringde för att kraxa fram att jag skulle vara hemma.
Sovit och slappat mig igenom dagen.
Just nu spelar jag julmusik och bara myser då första snön passade på att falla under min middagslur förut idag..
Nya fina julljusstjärnan invigs och myset i soffan är perfekt.

Bara mina grabbar som saknas då de stannat borta hela eftermiddagen så jag fått vila. Dags för soffläge igen.

/Angel

2 kommentarer:

  1. Ja har alltid vettat att du är speciell Angelica, men julpynt redan???????? hahha ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, den var så fin och matchar min fondvägg så den fick komma fram i förtid. Annars så pyntas här inget förrän till 1 advent. (fast i år får jag ju hålla mig) Dumt och plocka upp och ner allt så jag får pynta i huset i superfart från den 20-23 dec sen;)

    SvaraRadera