måndag 4 oktober 2010

snart dags..

Jimmy var i kontakt med byggfirman idag och på TORSDAG börjar de resa vårt blivande hus.
Helt otroligt. För 1 år sedan föddes idéen att vi kanske skulle bygga och nu händer det på riktigt.
Den 20:e december närmar sig med stormsteg (då vet alla vad ni får göra den dagen;)) och känslan av lite spänning stiger faktiskt hos mig.
Annars så har jag fullt upp med att hålla mig på benen efter helgen.
Heldag med familjen i lördags sedan jobb igår. *puh*
Men denna veckan är någorlunda kort, bara 4 kvällar sedan är jag långledig.
Jimmy sköter om allt runt omkring så jag koncentrerar mig på Alwe och mig själv.
Världens bästa sambo har jag..
Mår sådär. Dock inte sämre och det är väl huvudsaken..
/Angel

1 kommentar:

  1. Det är helt galet spännande, ska bli kul att se hur det blir.
    Och idag kommer sushi-expressen hem till dig=) Ses sen! Krams

    SvaraRadera