torsdag 7 oktober 2010

Här är vårt hus:)

Hela familjen tog en sväng ut till tomten vid 9 tiden i morse. Då var de i full gång (eller ja, de hade väl 9 fika men de hade hunnit med litegrann innan) :)Takstolarna i väntan på resning. Köksväggen med 3 fönster

"Mitt" härliga badrumsfönster & till höger om det på bilden så blir kontoret och till vänster vårt sovrum
BAksidan


Utöver lite glädje över huset..så är inte mycket bra idag.
Som jag sa till J så kan jag inte säga att jag VERKLIGEN ser fram emot flytten men jag har börjat att se fram emot den. Låter lite strange men ni som känner mig väl förstår nog vad jag menar?!?. En sämre dag än på länge men så har jag också jobbat heltid 3 veckor nu.
Kanske ska prata med läkaren óm att höja upp dosen på "lyckopillren" lite?
Natt natt!

1 kommentar:

  1. Det går undan med huset! Vill ses snart, saknar dig! Kram <3

    SvaraRadera