tisdag 7 september 2010

YES, it´s mine!!

Jag fick jobbet.
Justa chefen sätter dock in vikarie i början av nästa vecka iom att jag är sjukskriven till den 15:e egentligen.
Då hinner jag träffa både läkare & psyk (vilket är inplanerat till just den 15:e) och informera om läget innan jag går på en lagom början med 2 dagars jobb.
Jag tjöt faktiskt av glädje så högt när chefen ringt förut så Alwe höll för örat och tittade förebrående på mig;)
Så i morgon när jag hämtat plutten så blir det en cykeltur till Fazer för att säga hej och hämta schema.
Jag är GLAD, nervös, spänd och lite orolig.. Trots allt så är jag inte 100% alert men jag var ärlig och sa det. De vet ju att jag varit sjuk och chefen sa att fungerar det inte så gör det inte men då har jag iaf provat.
/Angel

3 kommentarer:

  1. grattis grattis! jättekul :) håller alla tummarna att det går bra. kram josefine

    SvaraRadera
  2. Tack tjejen. hur har ni det i höstkylan? Dags att ses snart, tycker både jag & ALwe.

    KRAM

    SvaraRadera