söndag 12 september 2010

Släktkalas...

Jag följde med min pappa & faster med man till Mariestad igår för firande av "faster" Åsa och kusinen Jakob. 45 + 18-årskalas är ju aldrig fel och dessutom har jag inte orkat vara med på någon högtid med släkten sedan jag fick Alwe så nu var det dags.
Och vad trevligt jag hade.. Mycket folk är fortfarande jobbigt men jag överlevde och fick mig några helt spontana asgarv. Det var ett tag sedan sist kan jag erkänna. God mat och dryck och trevlig sällskap gjorde kvällen till en hit. Tack för att jag fick komma. "
Lovar" att försöka få med mig man och barn och hälsa på snart igen så ni får se huliganen live.
Nu över till vädret eller ja, något helt annat.
Det går framåt med husplanerna. I fredags tog sambon en cykeltur ut för att spana på tomten igen.

Här är det färdiggrusat inför grunden - Ev. startar de med den i slutet av kommande vecka.

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen jag får se den lille godingen live. Ni är jättevälkomna hit:)

    SvaraRadera
  2. Tack för senast;) Vi kommer jättegärna en sväng och det snart. KRAM

    SvaraRadera