torsdag 16 september 2010

4.55...

Då slog jag upp mina gröna alldeles av egen kraft idag. Vilket var toppen då grabbarna gott sov vidare utan att bli väckta av min signal som var inställd på 5.10.
Drog på mig kläderna och letade upp ficklampan (som fungerar som cykellyse fram just nu). Det är möööörkt så tidigt. Cykelturen till jobbet var uppfriskande och jag började dagen med ett gott skratt ihop med en av mina trevliga arbetskamrater.
Sedan har det gått i ett men det har gått perfekt.

Jag har ont över allt, rivsår på armarna efter kartongerna och helt färdig både fysiskt och psykiskt men trots det...så är jag Lyckligare än på länge..
Jag fixade det!! Och tro mig, lyfta bröd på Fazer dag ut och dag in är inte en barnlek.
Efter jobbet hämtade jag upp min lilla älskling som blev så fantastiskt glad när hans mamma kom. Vi sågs ju inte i morse eftersom de fortfarande snarkade när jag till och med stämplade in på jobbet, 5.55;)

Hjärtegryn med fantastiska blå ögon..

/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar