tisdag 7 september 2010

1,2,3... såld till högstbjudande

Lägenheten är såld. Papperna ska skrivas på fredag.
Jag fick roliga nyheter från en gammal vän igår och allt känns faktiskt lite mer grått än nattsvart varje dag här nu.


Kl. 10 ska jag vara på banken där vi har lånet för att flytta över mitt konto dit. Sedan i eftermiddag så är det sjukgymnasten innan jag hämtar plutten för en lekstund och sedan beslk hos mormor. Där hämtar sötesambon upp så stannar jag kvar och pratar gardiner och annat skoj med min inredningstokiga mamma;)


Funderar på dessa gardiner ihop med den svarta fonden och grå tapeten i vardagsrummet. Lila, svart och grått är väl snyggt?
Lägger in en länk till lite annat smått och gott som jag vill ha från Jotex.
De röda badrumsgrejerna är till lilla duschen och änglarna funderar jag på till "mitt" bruna, vita och beiga badrum.
/Angel

2 kommentarer:

  1. Gardiner va jättesnygga!Tror det kommer bli superbra. Kram Martina

    SvaraRadera
  2. Jag var ju hos mor för lite råd och tips. Vi kom fram till att gardinen är supersnygg (måste hitta någon plats) men fonden vi kommer ha (den svarta) är så läcker så det vore dumt att ha för "roliga" gardiner.
    Jag får se hur jag gör. Hon tyckte jag skulle satsa på lila kuddar och lampos och detaljer istället för att inte sno uppmärksamhet från fonden.
    har du hämtat kläderna? kram

    SvaraRadera