torsdag 5 augusti 2010

Husbestyr..

Jag måste försöka engagera mig lite mer i huset också då byggstart är Sep.. Maah... Fattar ni hur nära det är nu?
Jimmy håller i allafall på med ett matsalsbord + 8 tillhörande stolar. Slipat ner det litegrann och idag ägnar han sig åt den fina konsten sprutlackering.
Jag har inget hört än men hoppas det blir bra då detta bord blir blickfånget i vårt nya kök.


Snälla mamma (som planerat sitt kök själv) har målat upp en ny köksritning utifrån mina önskningar som vi får med oss till Vedum kök när det blir dags.

Jag gillar Bild nr. 1 bäst just nu. Vad tycker ni?

Sedan får vi se om det är möjligt att genomföra till rimligt pris.
Borosan tapeter ska checkas till alla "7" rum och kakel och klinkers till kök och badrum. Samt var vi vill ha eluttag och liknande.. Det låter så lätt men när man sätter sig och tittar på det är det inte lika lätt.. Jag har bett Jimmy skriva ut ritningen på huset så vi kan börja kladda ner idéer i allafall.

/Angel

1 kommentar: