måndag 12 juli 2010

Försök till socialt liv..

Här har det inte gjorts många knop. Var äntligen feberfri i fredags.
Lördag åkte Jimmy på svensexa till Örebro och jag blev inbjuden att spendera natten hos Hanna & Wilma. Supermys juh...
Så efter att mamma haft Alwe en stund på dagen så mötte jag upp töserna för en fika på Terrassen och lite lek i stadsparken innan vi gick vidare och matshoppade inför kvällen.
Väl hemma hos dem var det full fart med mat till barn och vuxna, lek, bad, skrik, besök och sedan slutligen akut allergichock för min del.. (inte en tanke på "pälskräket" som antagligen blev lite för mycket för mig som redan hade en infektion i kroppen).
Inget att ta mot allergin med mig så det blev ilpromenad hem, tabletter och dusch för att sedan stupa i säng och hoppas på det bästa.
Barnen hann med att mysa lite innan iaf.
Kort från Hanna.

Vi får ta vår mysiga och lugna pratstund en annan dag/kväll men tack för försöket.
I dag började Jimmy sin semester. Så just nu är han och plutten på Öf.
Gemensam lunch och sedan lämna in min cykel för lite reparation.
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar