fredag 23 juli 2010

Bröllop i fjol...

Typ nåt sådant, Linda.. Fast lite mer markant "bulle" av luggen.. Dags för 50-tals bröllop i morgon och snälla vännen Linda ska hjälpa mig.
Vi får väl se hur det går?!?
Min beställda klänning kom aldrig fram i tid så jag får återanvända en som redan finns i min ägo, jag köpte fel sorts eyeliner idag (fan, eyeliner - kajal, vad är skillnaden liksom?) och jag har ingen aning om hur mitt korta hår ska kunna formas till något liknande 50-tals aktigt....
men Linda är superduktig på det hon gör så 11.30 i morgon så överlämnar jag mig i hennes vård och när jag kommer därifrån så vet jag att jag ser så bra ut som det nånsin går..
Tack för att du alltid ställer upp, gumman..

1 kommentar:

  1. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nädå nu känner jag mig inte alls pressad
    haha nädå jag lovar att jag ska göra mitt bästa.
    Du är så lätt att fixa så d brukar ju inte vara några problem.
    pöss
    love u

    SvaraRadera