tisdag 4 maj 2010

Stad i regn...

Jimmy kom upp snabbt med Alwe efter hämtning på förskolan så lillplutten fick i sig lite mellanmål.
Sedan drog vi en repa på stan då lite ärenden behövde avhandlas. Rydéns på jakt efter present till Alwes kusin, ingen lycka där.. Apoteket där det hämtades ut mjukgörande till Alwe och värktabletter till mitt huvud.. *lulllullilull*
Nya stadens torg där det blev en fika på Rådhuset, lämnat böcker på bibblan och handlat på Gina innan vi gick förbi och hälsade på Alwes morfar med en bok i bagaget. Jag hade läst ut Hypnotisören så den lämnades vidare till honom.
Nu är det lugna gatan som gäller. Alwe har pratat färdigt därinne och äntligen somnat, sambon är i garaget och jag här framför datorn..
I morgon hägrar en riktig morgonpromenix ihop med mina pojkar innan jag ska till psyktanten 8.30.
Därefter torget med Hanna & Wilma (tror jag iaf att vi bestämt) :9
/Angel

2 kommentarer:

  1. jösses va du bloggar nu då ;) märks du mår bättre o d e skönt!

    pööössss

    SvaraRadera
  2. Snarare har jag ingenting annat att göra när jag inte jag har Alwe hela dagarna. Jag hinner ju aldrig sitta här annars, om man är med honom:) men lite bättre är det nog.. Lättnad med operationen, och förskolan..

    SvaraRadera