fredag 26 februari 2010

Blandade känslor...

Lite bilder från veckan som gått..




Sorry att jag varit så dålig på att uppdatera.

En riktig lågperiod följde operationen förra onsdagen trots att jag vet att detta gjordes för att hjälpa mig så är en operation ett stort ingrepp i ens liv när man ibland inte ens vill går ur sängen.
I går var första dagen då jag kände mig som mitt vanliga halvlåga jag.

Operationen gick bra i allafall och jag ska efter dessa två veckors sjukskrivning (slut den 4/3) förhoppningsvis inte läcka. Jag har lite svårt att tro det än men det kommer väl.

En gång i veckan pratar jag med psyktanten. Hon tycker vi gör framsteg, så det får vi väl tro på. Tanken nu är att jag ska försöka ta Alwe på dagarna igen, måndag den 8:e mars. Det är med ångestblandade känslor jag skriver det men jag har stort & starkt stöd från hela min omgivning så jag tror på att jag fixar detta igen.
Nu blandas de helsvarta dagarna med grådagar så jag och folk i min närhet ser en ljusning.
Angel











1 kommentar:

  1. Tycker också det syns att du gjort framsteg, lite gladare är du och ser ljusare på framtiden! Är bara att låta de ta den tid som behövs! Kram

    SvaraRadera