lördag 9 januari 2010

Veckan som gått..






Bara så ni vet så kommer jag ligga lågt ett tag till med bloggen. Jag är sjukskriven 2 veckor till på läkares inrådan. Samtal med psykolog och dagliga promenader står på schemat i fortsättningen.

Så denna veckan har varit lugn.

Besök i Grästorp där Alwe fick fina kläder av Nellie med familj och jag fick prata av mig med sötaste vännen.

På fika med kusinerna så fick Alwe ett superfint födelsedagsträtåg.

1-års kontroll med imponerad bvc-tjej. Alwe gör redan saker som de kollar upp att de kan på 18-månaders checken. That´s mamas boy!

Let´s dance hos Hanna med Bacardi Razz och fruktsoda.

I dag har jag bara myst med vännen Linda. Fikat hos hennes syster, promenerat, solat och bytt julklappar (till slut).

Överväldigande trött fortfarande men jag kämpar på. Tabletter är inget för mig så siktet är inställt på motion, frisk luft, samtal och framförallt SÖMN till att börja med...

Love, Angel






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar