onsdag 30 december 2009

Tack!

Alwe säger tack för alla gratulationer.
I dag verkar han lite piggare så vi tar väl lite fika, tjejer!
Jag blev så glad igår för min pappa ringde och ville tillbringa nyår med mig och Alwe. Jag valde ju bort att gå på middag med rätt så mycket folk och vara hemma istället. Rätt så slutkörd så då är det skönt att ta det lugnt samt att vad svarar man på när folk frågar hur det är nu för tiden?
Jo, tack allt är jävla skit bara...hur har ni det? kan ju förstöra en nyårsafton;)
Love, Angel

2 kommentarer:

  1. grattis på dig alwe, såg dig i tidningen idag:) om du vill bli av med mamma o pappa en stund får du gärna komma o leka med mig ngn dag. kanske vill de flanera runt på er nya tomt o planera lite. (vi ska ju bli grannar, nästan). vi är ju hemma för det mesta:)
    furuhällsv 17.
    kram o grattis från malte

    SvaraRadera
  2. Hejsan. Tack så mycket:)
    Vi har haft några tjejer tilL Alwe på fika precis. Supermysigt! Haha, han kan får stann en vecka;)
    Hoppas ni haft det bra i jul?!

    SvaraRadera