onsdag 23 december 2009

Jag är nog tillbaka...

Jag har varit så slut så jag har inte orkat blogga och ärligt talat vem orkar läsa om att man är supertrött och mår skit vareviga dag...?!?

Vi har i allafall tagit det lugnt, myst med vänner, promenerat, gråtit i telefon när vi pratat med "barn" igen och jag har sovit borta lite grann. Nu är väl batterierna någorlunda laddade så de klarar sig över morgondagen till att börja med.

Alwes allra första julafton och att vi som ny liten familj ska fira den ihop....bara det är värt att hålla humöret uppe för.

Jag tycker det är så mysigt med jul -musiken, granen med alla klappar under, pyntet, stämningen och förväntningarna. Ett STORT plus för snön som fallit de senaste dagarna med. Första julen på länge som vi har snö.. Hoppas bara Alwe får en pulka nu;)

En stor grej för oss som hände i måndags som jag skriver mer om när orken finnes är att vi skrev papper på det sista huset som huserat här på bloggen. Så nu är bygglovsansökan inlämnad och allt börjar röra på sig i mars ungefär och sedan är det satt byggklart till den 20/12-2010. Vilken julklapp va?!?

Nu ska jag fortsätta med julskinkan.

P.s. trevligt att ni varit några som saknat mig under frånvaron d.s.

Love & peace, Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar