lördag 28 november 2009

Firmafest..


med Jimmys jobb var vi på igår.

Det var riktigt nice med trevligt folk, god mat och två glas starkcider.


Jag hade dock lite svårt att slappna av då vi lämnat bort plutten för första gången. Inte för att jag inte litar på min mamma utan för att han är som han är på nätterna.

Tänk om han är mörkrädd och det är det som stör honom och så vaknade han upp i natt i ett främmande rum utan sin mamma...

Men jag tror att det säkert gått jättebra.



Mamma ringde nu.

Tydligen har han mest bara vaknat litegrann. Hon tog upp honom i sängen och han somnade om på 5 minuter. Han vaknade igen vid 5 och somnade om till 5.50.

Det har väl typ aldrig hänt hemma ;)

Men skönt att veta att han sköter sig bort i allafall. Haha!



Nu ska vi äta lite frukost i lugnet här och sedan blir det en promenad bort för att hämta lillkillen.

Det saknas något här hemma..



För övrigt idag blir det städ, tvätt, pyntning och bakning..

Det är verkligen 1 advent i morgon och jag kan inte förstå det.

Vart har det här året tagit vägen??




Är ni med på att det snart är jul?



Love, Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar