söndag 29 november 2009

1 Advent är äntligen här...

Första ljuset lyser inte här än men snart så..
Jag fick nämligen sova vidare idag och Jimmy tyckte det kunde vara mysigt om vi satt ner ihop när vi tände det första ljuset.
Gulligt av honom eller så var det så att han helt enkelt inte är lika intresserad av allt ståhej kring jul, advent och julklappar som jag;)
I dag blir en soft och skön dag såvida jag inte åker på att jobba i eftermiddag.
Kl. 12 ca smyger vi upp en sväng och säger hej till Wilma som har födelsedagskalas idag.
Kl 13 är det adventslunch hos min mamma och vid 15 tiden åker vi till Skara för att spana på tomteparaden.
Linda har försökt få med mig i alla år och jag älskar ju allt sådan men i år känns det mer befogat när man kan säga att vi åker för Alwes skull. Hihi..
Ha nu en underbar 1 advent med allt vad det innebär för just Er..
Love, Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar