torsdag 11 augusti 2011

A trip down memory lane..

Ibland, bara ibland så undrar man: Tänk om... Igår hade jag ett sådant litet, litet ögonblick under ett supermysigt besök hos Xsvärmor. När man är ung (yngre) och pojkarna man tycker om bor hemma så blir det en annars sorts kontakt med deras familjer. Så är det bara.. Jag hoppas ni inte tycker jag är för hemsk som skriver så här men det är ju bara en liten tanke som far igenom för stunden och sedan är allt som vanligt igen. Jag skulle inte byta bort mitt liv och min familj mot något annat. Alla har väl någon slags "tänkom" tanke vare sig det gäller val av sambo, jobb, plugg, barn eller andra slags vägskäl i livet..eller så är det väl jag som är knäpp;)

Vi tog iaf bussen ut, jag & plutten för att hälsa på den som jag faktiskt kommit närmast under åren. Jag är så glad att vi kunnat behålla kontakten, både hon och jag och resten av den familjen med. De var ju en så stor del av mitt liv så länge, så varför inte? Alwe fick fram en stor låda med bilar och grejer så han ville inte åka därifrån sen. God fika, mycket skratt och prat... Det var så roligt att ses..

I dag fick jag sovmorgon till 7, visserligen lite gruff i samband med att han kom smygande till vår säng vid 4-snåret men inget skrik & panik så det är ändå helt överkomligt. Alwe myser just nu i soffan framför Bärgarns hejdlösa hisorier som vi fick låna igår och jag äter långfrukost framför datorn. Sen blir det Öf och efter det lunch med vännen Linda och supersött bihang i form av hennes systerson. Till kvällen blir det pass igen: Yinyoga..

Undra vad dagen där emellan kan bjuda på? /Angel

1 kommentar:

  1. Har lite saker och att ordna idag men Måndag efter lunch passar utmärkt! Då bokar vi det tycker jag :)

    SvaraRadera