fredag 19 augusti 2011

Att omskolas...bl.a

Måndags kl.10 så var det dags att introducera plutten till nya placet att hänga på om dagarna... På hans avdelning har jag fått en bra känsla gällande alla pedagoger (framförallt trivdes Alwe från första stund), och allt har löpt på väldigt smidigt. Dessutom när jag känner att: här är allt ok och jag lämnar dig en stund så funkar det för mitt barn också. Första dagen 10-11.15 och sedan var det bara att vinka hejdå 7.45 dagen därpå inför ett längre pass. Det var nog bara "mamma" som gick hem med tungt hjärta för att upptäcka några timmar senare att man inte varit saknad:)



Måndag eftermiddag, besök av de här sötisarna plus deras trevliga morsa;) Tisdag: fruktansvärd huvudvärk, sänggång kl. 19 ihop med plutt, bärbara datan, välling och chugginton på... Zzzz.. Onsdag: inspirationskväll på O2 med sötekusinen (mitt gym som jag knappt varit på;)) Torsdag: Yin-yoga på schemat men det fick bli mys med Wilma istället så Hanna kunde följa ordern om sängliggande... Vi hoppas såååå att Wilmas syskon vill vänta minst 6-7 veckor till iaf..


Det för oss till idag... En Soft och väldigt blöt fredag.. Mys hos min mormor, Alwes mormor och sedan knockad plutt här hemma. Nu ska jag ta och bädda ner mig ihop med laptopen vilket säkert är det enda sällskap jag får i sängen på några timmar.. Sambon är i garaget och försöker få ihop forden till en bilträff i morgon.. Och jag säger bara: Den som lever får se:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar