torsdag 21 april 2011

Inte att lita på..

Jag tog en sväng in på Gina igår för att köpa lite nytt inför påsk. 2 ggr försökte jag dra mitt bankkort på en nätt summa och 2 ggr kom det upp medges ej. Lagom pinsamt att stå och säga som säkert alla gör: jag har FAKTISKT cash på kortet;9

Jag visste detta då jag som familjens ekonomiansvarige precis delat ut denna månads fickpengar och lagt in alla räkningar innan jag åkte hemifrån.

Så efter att alla kvällsbestyr var gjorda så var jag bara tvungen att kolla så jag inte satt in pengar på matkontot istället eller så..

Nej då, visst hade den rätta summan dragits & inte bara 1 gång utan 2!

DÄR fick jag lägga undan kläderna tills idag och skamset smyga ut ur kön och affäran medan jag kunde gått med stolt huvud då jag faktiskt betalat för mina varor, dubbelt upp!! ;)

Får fixa detta idag.. Är väl bäst och gå till banken först och fråga vem jag ska skylla på..

God morgon, kära vänner..

/Angel

1 kommentar:

  1. Nä.. fy fasiken vad pinsamt=( Har oxå varit med om detta en gång när jag visste att det faktiskt fanns pengar.. Huuua mig!
    Glad Påsk till er!!!

    SvaraRadera