lördag 23 april 2011

Inte alltid som man tänkt..

men bra nog ändå..

Jag & Alwe njöt av gårdagens förmiddagspromenad och besöket på marknaden gick nästan ok, då det inte var så mycket folk än dock inte lika smärtfritt i min plånbok. Med 600:- på fickan så var det bara 70:- kvar när vi väl kom till tivolit;9 (två solhattar, ett par solglasögon, två nattsärkar, en blixten mcqueenballong, munk, skylt till sovrummet och en polkagrisklubba gör stora hål)Men det gick lika bra det och en nöjd Alwe somnade i vagnen 12.30 efter en tågtur och en tur i en lastbil.

Kaffe och smörgås i mamma och Staffans sällskap innan Jimmy kom och hämtade upp oss. Tyvärr uteblev våra gäster från kvällens bravader men vi gjorde i ordning en god middag och mös ihop hela familjen ända tills jag la Alwe. För sedan när jag kom ut så hade Jimmy somnat på soffan så han fick jag lotsa i säng med.

Men lika glad var jag för det för jag fick sitta och läsa i fred i soffan;)


Idag: Farmor kommer en sväng på förmiddagen men annars inget planerat.

/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar